Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

Hello world!

Να συστηθώ λοιπόν και γω με τη σειρά μου(αφου πρώτα συγχωρέσω τη συμπλογκερ Νεφέλη που τόλμησε να μιλήσει πριν συστηθώ...τς τς τς...).Είμαι η Γεωργία,σπουδάζω μηχανικός Η/Υ στο Βόλο και στον ελεύθερο μου χρόνο.όταν δεν προσπαθώ να τρέξω το Hello world(ντροπή μου)βλέπω και γω τέτοιες χαρούμενες ταινίες η διαβάζω εξίσου χαρούμενα και ανάλαφρα βιβλία...Να ναι καλά οι αγαπημένες αρχιτεκτόνισσες που είχαν την ιδέα του blog για να μπορόυμε να γράφουμε για αυτα που βλέπουμε η διαβάζουμε και οτι ακόμα μας έρχεται στο κεφάλι(θελω να έιστε προετοιμασμένοι για όλα εδω μέσα)...Το blog αυτο προαισθάνομαι οτι θα γίνει μια παγκόσμια επιτυχία και θα ανατρέψει όλα τα δεδομένα(είμαι σίγουρη δηλαδή)!!!Καλή μας αρχή λοιπόν,καλές και δημιουργικές αναρτήσεις,καλοδεχούμενα όλα τα σχόλια(ιδιαιτέρως οι κακίες) και cu soon!!!!!!

2 σχόλια:

Michalis είπε...

#include "stdio.h"

main()
{
printf("Hello Georgia\n")
return 0;
}

ήρθε η ώρα που θα σχολιάζω και εγώ στο blog σου!!!

Ανώνυμος είπε...

χαχα hello και σε σενα Μιχαλιο!!!Ναι πραγματικα ηρθε κι αυτη η ωρα...Τωρα αν θα χαρω θα δειξει η συνεχεια!!Και να ξερεις μονο καλα λογια επιτρεπονται εδω μεσα...