Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

Γατ!Παλιόξουτα!!!!

Αλλαγή θεματολογίας....
Το επόμενο σοβαρό μας θέμα είναι η ανυπέρβλητη κουφότητα του ατόμου.....(έχει γίνει και ταινία του Μιλόφσκι ε Μαίρη??)
Στην πραγματικότητα θα παραθέσουμε αυτά που θα θέλαμε να ακούμε...(άλλα λέει η θειά μου...)
Γιατί τι είναι ο άνθρωπος??Αφρός....Και μάλιστα με μειωμένη ακοή και αντίληψη(aniothable)...
Και περνάνε χρόνια ολόκληρα και συνειδητοποιείς ότι τα όσα είχες ως δεδομένα σου ανατρέπονται...Και όλη σου η ζωή έρχεται τούμπα από κάποιον με νορμάλ ακοή που θα σε διορθώσει-προσγειώσει και θα σου πει ότι ξέρεις,αυτό που τραγουδάς είναι λάθος....χελλουυυυυυυ!
(Για λόγους διακριτικότητας δε θα αποκαλύψουμε ποιος άκουσε τι γιατί αλλιώς θα γίνουμε ρόμπαααα)

Ιδού τα πασίγνωστα άσματα και οι παρερμηνείες τους από μερικούς απρόσεκτους....:

"Αν μου τηλεφωνούσες θάνατος η φωνή σου..."
"Αν μου τηλεφωνούσες θα 'ταν ΤΟΣΤ η φωνή σου..."
"Γίνετε μικροί φιλόσοφοι..."(από το βασιλιά των λιονταριών)
"Γίνε pedigree σκυλοτροφή!!!"(αυτό θα πει όνειρο ζωής....)
"Θέλω να μαζέψετε μέχρι και τον τελευταίο κόκκο ριζιού..."(Μουλάν)
"Θέλω να μαζέψετε μέχρι και τον τελευταίο ΚΟΚΟΡΙΣ ΓΙΟΥ" (η γνωστή σε όλους μας φυλή Κοκορις Γιου-πώς λέμε οι Σιου....)
"Όπου αναβοσβήνει σαν θλιμμένο πάλσαρ..."
"Όπου αναβοσβήνει σαν ΓΛΥΜΜΕΝΟ ΜΠΑΛΣΑ...."(μπάλσα:υλικό για μακέτες) (μας έχει καταστρέψει αυτή η σχολή...)
"Σε μπαρ και σε μοτέλ, σε λεωφόρους, σε πεζοδρόμια..."
"Σε ΒΑΡΚΕΣ ΜΕ ΜΟΤΕΡ, ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, σε πεζοδρόμια..." (αυτό θα πει εξονυχιστικό ψάξιμο...)
"Ιn your head zombie..."
"In your hair ah ah ehhhhh..." (αϊντααααα)
"Πάρ΄το φεγγάρι και κάντο βέρα μου..."
"Πάρ΄το φεγγάρι και κάντο ΠΕΡΑ μου..."(έλα κάνε πιο κειιιιι)
"Μετά μας πήγε αριστερά...."
"ΜΕ ΤΑ ΜΑΣΤΙΓΙΑ αριστερά..."(kinky...)
"Eίμαι καλάμι, γέρνω, δε σπάω...."
"Είμαι ΚΑΛΑ,ΜΗ ΓΕΡΝΩ,δεν σπάω...."(ντεν γκέρνει καλάμι,ντεν σπάει...)
"Κάθε κάμαρα κελί..."
"Κάθε ΚΑΜΑ ΑΡΑ κελί..."(προφανώς κελί,τι άλλο??)
"Άπονα σε λεηλάτησα..."
"Άπονα σε ΛΕΕΙ ΛΑΤΙΣΣΑ...."(εγώ σ' αγάπησα και συ είσαι λάτισσα...!)
"Το καλύτερο δώρο είναι που πάλι..."
"Το καλύτερο δώρο έιναι ΜΠΟΥΚΑΛΙ..."(εμείς οι ανωνυμοι αλκοολικοί αρχιτέκτονες συμφωνούμε...)
"Ποιος σου έκλεψε ας ξέραμε τη χαρά σου..."
"Ποιος σου έκλεψε ΣΦΑΙΡΑ ΜΕ τη χαρά σου..."(Ηarry Potter has come to Howguards)
"Με βιολί σαντουροβιόλι"
"Με βιολί ΣΑΝ ΤΟΥ ΡΟΒΙΟΛΗ..."(ποιος είναι ρε παιδιά αυτός ο Ροβιόλης...????)
"Καλέ μου φίλε Γιώργο Θαλάσση..."
"Καλέ μου φίλε Γιώργο-ΘΑΝΑΣΗ...."(Γιώργο,Θανάση,Πέτρο,Γιάννη...πώς σκατά σε λένε???)
"Θέλει κι οι ζωντανοί να δίνουν το αίμα τους...."
"Θέλει κι Η ΖΩΝΤΑΝΙΝΑ ΠΙΝΟΥΝ το αίμα τους...."(βαμπίρ αυτή η Ζωντανίνα...)
"Κορόιδο Μουσολίνι...."
"Κορόιδο ΜΟΥ ΣΟΛΙΝΙ...."(Tι Σολίνι τι Μουσολίνι....)
"Thanks for making me a fighter..."
"Thanks for making me a SPIDER...."(O spiderman σε νέες περιπέτειες....)
"Ατίθασα νιάτα..."
"ΑΤΙΘΑ ΣΑΝΙΑΤΑ..."(ουδέν σχόλιο)
"Αφού υπάρχει θεία δίκη...."
"Αφού υπάρχει ΔΙΑΘΗΚΗ..."(κανονίστε την πορεία σας....)
"Με τον καπετανάκη που χει ντούγκλα στο μουστάκι...."
"Με τον καπετανάκη που χει ΜΠΟΥΚΛΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΤΑΚΙ...."(περμανάντ και στο μουστάκι σας!!)
"Μηχανικό Μυτηληνιό...."
"ΜΗΧΑΝ ΟΙ ΚΟΜΒΟΙ ΤΗ ΛΙΝΙΩ..."(Βρε τη Λινιώ....)

Εντάξει λοιπόν, φτάνει....Όχι, πραγματικά, ποιος δεν άκουγε τον Ροβιόλη???????????????

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει κορίτσια αυτό δεν υπάρχει! Τρελό γέλιο!! Η κουφαμάρα μας δεν έχει όρια!!! Χαχα! Πραγματικά πιστεύω ότι πολλοί από μας κάπως έτσι ή και διαφορετικά τραγουδούσαμε (και τραγουδάμε ακόμη!) τους στίχους που αναφέρατε, αλλά σίγουρα όχι έτσι όπως τους έγραψε ο στιχουργός!! Ο καθένας μας ότι θέλει ακούει, ότι του πάει καλύτερα στο αυτί! Και η πλάκα είναι ότι μπορεί να μη βγαίνει νόημα, παρόλα αυτά δεν πτοούμαστε! Και αναρωτιόμαστε βρε αδερφέ, μα δεν καταλαβαίνεις το νόημα τέτοιου βαθυστόχαστου στίχου;;;; Ααααα!! Χιχι! Πάντως εγώ σας έχω κι άλλα 2 τέτοια υπέροχα μοναδικά παραδείγματα:
(1)"να με ρωτάς σταμάτα τι ψάχνω για να βρω"(Ηράκλειο-Καλαμάτα)
"να με ρωτάς "Σταμάτα"..."(εντάξει μωρέ..ναι..εεεε..ποια είναι όμως αυτή η Σταμάτα;;)
(2)"δε θα ρωτήσω αναιδώς που το κεντρί σου"(Μέρες Αργίας)
"δε θα ρωτήσω άνετος πούντο και κρύψου"(χαχα!πούντο πούντο το δαχτυλίδι;;)

Michalis είπε...

Κορυφαία ανάρτηση. Τα σπάτε!!
Είναι όπως λέμε Άγαμοι Θύται ένα πράγμα!

Με το βιολί κι εγώ το ίδιο με εσάς άκουγα πάντως. Όπως και όταν ήμουνα κάπου στα 6 με 8 άκουγα και γι αυτή τη Ζωντανίνα το βαμπίρ. Ε μετά συνειδητοποίησα τι έλεγε!

Στεφανία, πραγματικά το άκουγες έτσι στις μέρες αργίας;

Georgia είπε...

χαχαχαχα!!!!Γραψατεεεεεεεε!!!!!! Εχω και γελαω επι 10 λεπτα!!!Να στε καλα ρε συμπλογκιτισσες!!!Ηρθε η ωρα που θα γινει η ανατροπη και θα αποκαταστησουμε ολη την αληθεια!!!Μη ξαφνιαζεστε!!!Ναι,ετσι ειναι τα σωστα τραγουδια και καλα θα κανουμε να τα μαθουμε ολοι,μπας και σταματησουμε να γινομαστε ρεζιλι!!! Λοιπον,ξεχασατε ομως το κορυφαιο ασμα που μπερδευαμε με τη Μαιρου :Μy dream,is to fly,over the rainbow και οχι "ο μανα ρεινμποου"...(α ρε μαναααα!!!!).Ενα αλλο ασμα που μπερδευα μικρη ηταν ενα αρχαιο τραγουδι της Βανδη,που ελεγε "μαζι σου εχω αγαπη μου δεθει" και εγω ακουγα "μαζι σου εχω αγαπη μου παιδι" και ελεγα κιολας οπα αποκαλυψη το τραγουδι στο τελος!!Εχει παιδι η κοπελια με τον τυπο!!!Κοιτα να δεις...Αμα θυμηθω και τιποτα αλλο θα το γραψω...Αν και γραψατε μερικα κορυφαια μου στην αναρτηση-το ενα βασικα κανει μπαμ για οσους το ξερουν χαχαχα!!!

Ανώνυμος είπε...

καλά οκ..τι να πείς..ευτυχώς που δεν είπατε ποιος τα άκουγε γτ δεν θα είχα που να κρυφτώ..ρε νεφέλη ξέχασες τον σεσυζητανδιχο απο τα λαδάδικα..''σε συζητάν δίχως γιατί'' ο σεσυζητανδιχος λοιπόν!!αα και το άλλο από την ρόζα..''φωνή εντόμου'' και εγώ άκουγα φυσικά ΦΩΝΗΕΝΤΟ μου(πως λέμε α,ο,ε..)ασε που είναι και το φωνήεντο!!όχι το φωνήεν..ήμουν και θεωρητική τρομάρα μου.α και άλλα 2 που μου ήρθαν!!το ένα δικό μου!!στην συνουσία των πυξ-λαξ λέει ''χώροι στενοί μεσ' τη μιζέρια..''και εγω καταλαβαινα χώρις στενή μεσ τη μιζέρια..γτ αν δεν έχεις περάσει από την ψυρρου νιώθεις μια μιζέρια..και το άλλο της μανασ μου..ενα παλιο ρεμπέτικο έλεγε ''φύσα ρούφα τραβα τον ε''και η τζ. ακουγε ''φυσα ρουμπαγλαμαδόνε''..ουδεν σχόλιο..να στε καλα!μου φτιάξατε την διάθεση!!(panoulis)

Ανώνυμος είπε...

ειστε παλικαριααααα!!πολυ κρυφτο επαιζες μικρη Στεφ...χιχιπου ΄ντο που ΄ντο που ειν΄το κεντρι σου....?!
Μιχαλη ας μην ξεχναμε και το δικο σου με την πετρα....η μηπως ηταν βραχος??
Γεα περιμενες αποκαλυψεις σημαντικες απο το τραγουδι εσυ...κουτσομπολια,ιντριγκες,σκανδαλα...μα πως να ζησεις χωρις τη στενη Γιω?ο ρουμπαγλαμαδονε ειναι κατι
σαν το ριοβιολη??

Ανώνυμος είπε...

χαχα κοριτσακια τελεια αναρτηση....τοοσο γελιο..και πιστευω πως εφοσον οι κοταπληκτικες ικανοτητες της ακοης μας δεν παιζει να βελτιωθουν ιδιεταιρα συντομα θα υπαρξουν και αλλες πολλες ατακες..Απλα ενταξει αυτο που πραγματικα αναρωτιεμαι ειναι πως γινεται να πρεπει να φτασουμε 19 και πανω για να καταλαβουμε τι βλακειες ακουμε...Δηλαδη πριν ποσο φυσιολογικα μας φαινοντουσαν ολα αυτα;;;Ισως τελικα να φταινε οι τραγουδιστες και οχι εμεις..

Michalis είπε...

Θύμισε το μου ρε νεφέλη αυτό με την πέτρα, γιατί δεν μου έρχεται.

Και μην ξεχνάμε και τα της έρσης:
http://kapsalis1989.blogspot.com/2008/11/blog-post_26.html

Michalis είπε...

Μιας και το άκουσα τώρα και το θυμήθηκα να προσθέσω και κάτι ακόμα που άκουγα αντι γι αυτό που ήταν!
Λοιπόν το τραγούδι λέει:

"επιπόλαιο με λες που γυρνάω με πολλές"

κι εγώ άκουγα:

"επιπολε ο μελες που..."

Μην με ρωτήσετε τι είναι αυτό. Αυτό άκουγα... Αλλά δεν το έψαχνα!!!

nef είπε...

o meles????xaxaxaxa!kala paidia o meles, o roviolis k i liniw...xexexexe...pes re mixali k to allo tou thalassinou me ti ragismatia...!

Μαιρη είπε...

Καλα Μιχάλη κορυφαιοοοοοοοο!!!!!Νεφέλη πες παιδί μου τι άκουγες στο τραγουδι των locomondo "Me wanna dance"""

Michalis είπε...

"Αν ησουν πέτρα θα σπαγες και λουλουδάκι θα βγαζες απ' τη ραγισματιά"

κι εγώ άκουγα:

"... από της γης ματιά"

πολύ φυσιολογικό έτσι;

nefeli είπε...

elege to tragoudi loipon "me wanna dance" k egw mesa ston ipno mou akouga:"eimai ananas,eimai ananas...."dn ftaiw...mporei afou anevike stin mpanania k efage tis mpananes na egine ananas...(locomondo ksana):P
parakous poihtika mixaliw pantws...tis gis matia....kalooooo...hehe

Michalis είπε...

Η πεινασμένη (νεφέλη) ανανάδες ονειρεύεται, δηλαδή;

Ακούω ποιητικά, επειδή έχω την ποίηση μέσα μου... (πρωταπριλιάτικο)

Georgia είπε...

Καλα ρε Μιχαλιο,αντε το της γης ματια να το δεχτω,αλλα το επιπολε ο μελες;;;Τι επιπολε παιδι μου;;χαχαχαχα!!!!!Τουλαχιστον εγω το ατιθα σανιατα το ελεγα στα 5 μου,που δεν ηξερα ολες τις λεξεις(μη σχολιασετε σας παρακαλω)!!!!Καλα και ο ανανας αλλο κορυφαιο!!!!!Μπραβο Νεφελη!!!!Αντε και αλλα φρουτα ευχομαι!!!

ΑΡΙΕΛ είπε...

ΚΑΛΑ ΕΓΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ ΤΟ ΤΡΓΟΥΔΙ OVER THE RAINBOW SO HIGH ΕΛΕΓΕ O BALLA LEIMPO SO HIGH....

danai είπε...

prwton kai egw ariel to idio opws kai se polla alla ksena..
deyteron g polla xronia epsaxna na vrw ti argo leksi einai ayto to latissa a re karra ti stixos einai aytos me eixes katastrepsei
triton eiste thees den iparxoun logia sigxaritiria!!

fenel είπε...

hehe...danaoula vrikame k nea vrisia xari se sena reeeee...."eisai k poli latissa kopela mou..."k tetoia....
euxaristoume pou mas ipostirizete paidakiaaaaa

επισκεπτης είπε...

χμμ συγγνωμη αν με το σχολιο μου προκαλεσω δυσαρεσκεια,μα δεν πειραζει.τη γνωμη μου εκφραζω,φιλικω τω τροπω..:) απο το μπλογκ αυτο λειπουν πολλα πραγματα.κυριοτερα,η δυνατοτητα σε ολους να ξεκινουν νεο θεμα,η ελλειψη της οποιας καθιστα το μπλογκ μονοτονο,αφου γραφουν μονον τρια ατομα,και ετσι,ο τροπος εκφρασης,μα και η θεματολογια ειναι ιδιαιτερα περιορισμενη.καθως και η χρονικη αποσταση μεταξυ αναρτησεων,αναποφευκτα θα αμβλυνεται.

Γεωργία-Νεφέλη-Μαίρη είπε...

Φίλε επισκέπτη..Δε ξέρουμε αν μπάινεις συχνά στο blog μας οπότε δε ξέρουμε αν θα διαβάσεις και την απάντηση μας..Καλά έκανες και άφησες και σχόλιο γιατί όπως βλεπεις το έχουμε ξεχάσει λίγο.Καιρός να το θυμηθούμε λοιπόν..Βασικά να σου πώ την αλήθεια νομίζω πως είσαι λίγο άδικος..Αρχικά δε ξέραμε καν πως μπορούν όλοι να αρχίζουν ένα θέμα χωρίς να είναι μέλη..Οντως γίνεται;Απλά νομίζαμε πως αρχίζουμε εμείς ένα θέμα και όσοι θέλουν σχολιάζουν.
Επίσης, όσον αφορά στην περιορισμένη θεματολογία και έκφραση εμείς επιλέξαμε να αρχίσουμε με θέμα μας τις ταινίες και αν μας προέκυπτε να γράψουμε κάτι άλλο τότε καλώς.Αλλά δεν είναι ότι περιοριζόμαστε.Ηταν μια επιλογή που μπορεί να εξελιχθεί.
Το μόνο δίκαιο από αυτά που είπες είναι η μεγάλη διάρκεια ανάμεσα στις αναρτήσεις και αυτό οφείλεται στην έλλειψη όρεξης.
Θα προσπαθήσουμε να τα διορθώσουμε πάντως και ευχαριστούμε..

Michalis είπε...

Προφανώς και δεν γίνεται να γράφει κάποιος που δεν είναι μέλος του blog και δεν έχει οριστεί μέλος από κάποιον διαχειριστή. Όταν φτιάχνεις ένα blog το φτιάχνεις για να γράφεις αυτά που σου κατεβαίνουν. Και οι άλλοι τα σχολιάζουν. Αν κάποιος θέλει να γράψει σε κάποιο blog μια ανάρτηση, απλά φτιάχνει ένα δικό του.

Άντε κοπελιές περιμένουμε καινούργια ανάρτηση!

επισκεπτης είπε...

γεια και παλι.να πω συγγνωμη,και να παραδεχτω πως οντως υπηρξα αδικος.δεν εχω ιδιαιτερη επαφη με μπλογκ,και αν ηταν να ''επιτεθω'' στο γεγονος οτι γραφουν μονο τρια ατομα,θα επρεπε να ειμαι πιο ενημερωμενος,ωστε να γνωριζω αν υπαρχει αλλη δυνατοτητα,το οποιο και δε γνωριζω,η -εστω- να ''επιτεθω'' στη γενικη ιδεα του μπλογκ.πιο λογικο θα ηταν να μπορει ο καθε ενας ο οποιος ειναι μελλος ας πουμε να μπορει να γραφει κατι.η μηπως θα γινοταν χαμος?δεν ξερω..τελος παντων,ευχαριστω για το χρονο σας.και συγγνωμη για την απερισκεψια μου.

Michalis είπε...

Αυτό που λες τώρα είναι η γενική ιδέα του blog. Το κάθε μέλος να μπορεί να γράφει κάτι. Απλά το έχουν αφήσει λίγο τώρα τελευταία οι κοπελιές εδώ. Ας ελπίσουμε ότι θα ξεκινήσουν να γράφουν πάλι.